V případě, že zboží, které jste zakoupili, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte nám zjištěné vady co nejdříve e-mailem na adresu info@gasso.cz, případně telefonicky nebo písemně. Reklamaci můžete samozřejmě uplatnit i na naší provozovně Gasso, Nerudova 20, Jablonec nad Nisou, PSČ 466 01.

Vadný výrobek má zákazník za povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně. V případně uznání reklamace bude vadné nebo poškozené zboží vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě.

Postup při řešení reklamace formou poštovní zásilky.

Zboží nám musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a očištěné. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného. Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie. Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro potřeby případného upřesnění.

Postup při řešení reklamace na provozovně.

Stejně jako při zaslání zboží poštou musí být zboží předáno k reklamaci kompletní, suché a očištěné. Vyhnete se tak riziku zamítnutí reklace hned v zárodku. Spolu se zbožím si prosím přineste doklad o koupi nebo záruční list. Přímo na provozovně s vámi bude sepsán reklamační protokol, který vám bude současně sloužit jako potvrzení o převzetí zboží.

Vaše reklamace bude vyřízena v zákoné lhůtě 30 dnů od převzetí na naši provozovně. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat pomocí SMS nebo mailu.

Jako prodávající nepřebíráme odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Záruční doba je u všech našich výrobků 24 měsíců.

Reklamační řád v plném znění je možné prohlédnout ZDE